Centrum rozwija się dzięki zaangażowaniu wielu osób, w tym pracowników naukowych Uniwersytetu Śląskiego, pracowników naukowych innych uczelni oraz praktyków.
doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Biznesu Międzynarodowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (SGH). Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskała w 2018 roku w Kolegium Gospodarki Światowej SGH. W latach 2014-2015 stypendystka „Stypendia – dla nauki, dla rozwoju, dla Mazowsza” finansowanego ze środków UE. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (2007 r.) i Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w SGH (2012 r.). W latach 2005-2012 związana z agencją brand design, w której odpowiadała za koordynację projektów wprowadzania na rynek/rewitalizacji lokalnych i międzynarodowych marek z branży FMCG (m.in. dla Dr Oetker, Kraft Foods, Philip Morris i Unilever), a także strategię i rozwój firmy. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół zachowań konsumentów, problematyki zarządzania marką na rynku międzynarodowym, digitalizacji i internacjonalizacji przedsiębiorstw. Uczestniczy w projektach badań jakościowych i ilościowych, w tym uczestniczyła w grancie NCN. Prowadzi zajęcia na studiach magisterskich w ramach przedmiotów związanych z zarządzaniem marką, międzynarodową strategią przedsiębiorstw, metodami badań ilościowych i jakościowych oraz na studiach podyplomowych i w Szkole Doktorskiej SGH. Jest autorem i współautorem publikacji w recenzowanych czasopismach naukowych, rozdziałów w publikacjach książkowych oraz monografii naukowych, a także prelegentką na licznych konferencjach naukowych w Polsce i za granicą. Członkimi międzynarodowych organizacji AiB i EIBA oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.